چاپ |  بستن پنچره


  امروز: جمعه 7 ارديبهشت 1403

:: علی منظوری در رده ی 8 سال، دانیال صفوی وکامیار صالحی در رده ی 16 سال به مقام اول دست یافتند.
منبع:
تاريخ درج: شنبه 6 شهريور 1389

متن کامل :



مسابقات هفتگي مدرسه شطرنج تهران در دو رده ي سني 8 و 16 در تاريخ 4 و 5 شهريور 89 در محل مدرسه ي شطرنج تهران برگزار گرديد .

در رده ي زير 8 سال 38 علاقمند به شطرنج حضور داشتند که در شش دور و با زمان 15×2 دقيقه و 5 ثانيه پاداش به ازاي هر حرکت با هم به رقابت پرداختند.

آقاي علي منظوري با کسب 5/5 امتياز مقام اول را از آن خود نمود، خانم تينا قهاري با بازيهاي بسيار خوب و زيبا توانست با کسب 5 امتياز مقام دوم را از آن خود سازد .آقايان پارسا رکني – فرزين عسگري –محمد رضواني و خانم نيکا کاشاني با کسب 5/4 مشترکا ً به مقام دوم دست يافتند با توجه به پوئن شکني لحاظ شده در آيين نامه پارسا رکني سوم شدند .

ضمناً خانم نيکا کاشاني با ارائه بازيهاي خوب و روند رو به رشد با کسب 5/4 امتيازبه عنوان بهترين دختر شرکت کننده انتخاب شد .

 

 

نتایج دور به دور و رده بندی نهایی

 

 

 

در رده سني زير 16 سال 26 شرکت کننده علاقمند حضور داشتند که در شش دور و با زمان 15×2 دقيقه و 5 ثانيه پاداش به ازاي هر حرکت با هم به رقابت پرداختند در پايان شش دور آقايان دانيال صفوي و کاميار صالحي با توجه به يکسان بودن پوئن شکني مشترکاً اول شدند .آقايان وحيد زالخاني و مهدي محمد ميرزايي و خانم سپيده نوروزي با کسب 5/4 امتياز مشترکاً سوم شدند که در نهايت آقاي وحيد زالخاني با توجه به پوئن شکني بهتر سوم شد .خانم سپيده نوروزي نيز عنوان برترين دختر شرکت کننده را از آن خود نمود و طبق آيين نامه جايزه ايي به ايشان تعلق گرفت .

 

 

نتایج دور به دور و رده بندی نهایی

 

 

 

 




 

چاپ |  بستن پنچره