چاپ |  بستن پنچره


  امروز: پنجشنبه 9 فروردين 1403

:: علی منظوری در رده ی زیر 8 سال و برنا درخشانی در رده ی زیر 16 سال به مقام نخست دست یافتند.
منبع:
تاريخ درج: يکشنبه 6 تير 1389

متن کامل :



َمسابقات هفتگی مدرسه شطرنج تهران روز پنج شنبه 3 تیر در رده ی سنی زیر 8 سال و روز جمعه 4 تیر 89 در رده ی سنی زیر 16 سال بر گزار گردید.

در رده ی سنی زیر 8 سال 24 شركت كننده حضور داشتند كه در 6 دور و با زمان 15*2 و 5 ثانیه پاداش به ازای هر حركت با هم به رقابت پرداختند.در پایان آقای علی منظوری با  كسب 6 امتیاز مقام اول را با اقتدار از آن خود ساخت.خانم كیمیا گوهری با ارائه ی بازی های خوب و تلاش فراوان وكسب 5 امتیاز به مقام دوم دست یافت.آقای محمد امین رافع نیز با 4 امتیاز وبه لحاظ پوئن شكنی بهتر توانست مقا م سوم را كسب كند.

 نیكا رادگودرزی، میكائیل محمد رضایی، نیما حسین زاده ،سپهر وکيلي و عرفان سعادتی نیز با كسب 4 امتیاز در رده های بعدی قرار گرفتند.

ضمنا خانم نیكا رادگودرزی به عنوان بهترین دختر شركت كننده در این دوره از رقابتها انتخاب شد و طبق آیین نامه مسابقات جایزه در یافت نمود.

 

نتایج دور به دور و رده بندی نهایی

 

در رده ی سنی زیر 16 سال كه روز جمعه برگزار گردید 25 شركت كننده حضور داشتند كه در 6 دور و با زمان 15*2 و 5 ثانیه پاداش به ازای هر حركت با هم به رقابت پرداختند.آقای برنا درخشانی كه در جام آینده سازان مقام اول را از آن خود نموده بود با كسب 5/5 امتیاز اول شد.آقای آریا فخرآور دیگر شطرنجباز خوش آتیه تهرانی با كسب 5 امتیاز به مقام دوم دست یافت.آقای سپهر زندی توانست با كسب 5/4 امتیاز مقام سوم را از آن خود سازد.

ضمنا خانم ها تارا اصغرپور و جسیكا عیسائیان با كسب 4 امتیاز به عنوان بهترین دختران شركت كننده برگزیده شدند.

  نتایج دور به دور و رده بندی نهایی




 

چاپ |  بستن پنچره